Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Tröttare än tröttast

Av Elin - 30 januari 2010 16:30

Eller egentligen inte, men min rygg är väldigt trött.. Imorse klev jag upp sådär super tidigt som inte jag är skapt för: 4.50 Hade ganska gott om tid TILLS min jäkla bil tyckte än en gång att det var för kallt.. suck, Det är du O jag Carola, såg att din bil dummar sej också! Så det blev reservplan B: Pappas husbil!! haha

Kan tillägas att det känns som man tar upp hela vägen, och att man sitter väldigt högt upp!! Gjorde ju inte saken bättre att bara att ljus funkade.. hmmm..


Jobbet gick bra, dock som min rubrik så tror jag det är en kombination av jobb, köra husbil (som innebär att man spänner hela ryggen)samt att jag tränat något för hårt.. Hmm, så typiskt mej, att jag inte kan lägga mej på en normal träningsnivå utan då måste jag ta i för allt vad det går o sen sitter jag där med en rygg som är som en fiol!! Jaja, jag kanske lär mig!!


Om jag inte skrev det tidigare så tyckte jag Snabba Cash var riktigt bra men de slog inte Falk filmerna:P


Nej nu ska jag kolla om min bil vill starta, skulle vara himla gött att åka "vanlig" bil till jobbet imorn..Önska mej lycka till!!


Vad gör ni i Helgen??

 
 
Carola

Carola

31 januari 2010 08:52

Riktigt trött på bilar som vägrar starta. När det gäller min bil behöver det inte alltid handla om hur pass kallt det är, utan även hur pass surt det är i luften, riktigt drygt. Vill gärna ha en bil som inte kan "välja själv" när den ska starta eller inte. Det är ju jättebra att du har tillgång till andra bilar, måste sett ganska kul ut när du kom körandes med en husbil =) Hoppas ryggen blir bättre och att bilen startade idag!

http://www.calola.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards