Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Elin - 12 januari 2010 13:16

Yes, fick ju som sagt en spikmatta i julklapp!!

Har prövat den då o då men efter gårdagens maratonpass på jobbet så kände jag av mina stackars knän som inte grejar för mycket arbete!

La mig o glodde på film med spikmattan under benen!! Innan så värkte knäna jättemycket.. slutade så fort jag hade spikmattan på.. o jag kan lova att de hade inte känts så bra idag om jag inte haft mattan på.. De hade vart stela och värkt lite så där halvjobbigt! Men jag klarade mig alltså utan detta!!


Jag tror absolut på det här med spikmatta, att det ökar blodcirkulationen.. det som jag typ saknar, haha:P Dock kan jag absolut inte ha något lakan eller nått mellan, känner typ inget då!!


Har nu spikmatta, vad tycker ni om det??

Av Elin - 12 januari 2010 08:47

Idag blir det Tenta plugg för hela slanten!

3-5 sidor tills Fredag!! Välfärd, social politik, livskvalite är några av nyckelord!!

Blir en utmaning känns det som men ska nog lösa sig!!


Igår jobbade jag extra på Lillerud! Avvänjning för hela slanten!! Kan väl snitta o säga att jag lyfte ca 150 sprattlande grisar på ca 5-14kg!! Men det var jäkla kul o riktigt jobba av sej allt!! Idag kan jag lova att ag har träningsvärk, ryggen, benen, armarna!! haha Men det var det värt:P


Nej, nu blir det Tenta!! Önska mej lycka till!!


Tjohejj

Ovido - Quiz & Flashcards