Alla inlägg under februari 2010

Av Elin - 24 februari 2010 16:56

Just nu har jag inget liv, jag försöker för fulla muggar att hålla mej över ytan så jag kan fixa det sista i skolan.. känns som jag håller ett krampaktigt tag i kanten på en avgrund, haha!! men har i alla fall skrivit lite nu så hoppas det blir bra!!


Tjing

Av Elin - 23 februari 2010 21:34

Idag är det inte en vanlig dag utan det är Beccas födelsedag!!

25bast alltså, vi börjar bli gamla!!

Men jag är yngre, haha, trodde jag aldrig skulle säja det   


GRATTIS TJEJEN, DU ÄR BÄST!!


 

Fast lite lik mor din är du:P

Av Elin - 22 februari 2010 19:51

Hittade lite fler nostalgikort!!

Jag "bjur" på dem med då:P


          haha, kolla tungan:P

Av Elin - 22 februari 2010 16:28

Ok, jag erkänner, jag äär totalt dödstrött på att plugga just nu..

Det går bara inte, jag har i stort sett ägnat två veckor på att försöka ta mej i kragen o komma igång med mitt fördjupningsarbete! men det går bara inte!!

jag spyr på alltihopa fast jag tycker ämnet är superintressant!

Vad är fel? fast jag känner igen symtomen: i åttan så hade jag likadant, hur jag än försökte så orkade jag bara inte ta tag i skolan.. jag minns att jag försov mej ett antal gånger och somnande med böckerna i sängen!!

O det verkar som det går bra för alla andra! suck, känns ju ännu bättre då!!


hmm, nog med klagande, måste helt enkelt fixa det här sista sista nu, sätta lite press på mej så jag kommer igång!!


Idag har jag självklart inte gjort vad jag borde gjort utan ägnat ett antal timmar på ännu ett tak, haha!! Ny hobby???


 

Av Elin - 22 februari 2010 08:33

Ok om det är kallt ute, jag börjar vänja mej vid det nu!!

MEN när min värmepump lagt av samt papps kamin,, då är det inget kul längre.. suck Och den beställda bergvärmen, vart är den??

Kan också tillägas att vattnet är avstängt pga kranen frös sönder igår..


Nej, jag är inte bitter!!

Av Elin - 21 februari 2010 14:39

idag har jag o papps skottat massa snö!! grejen var att snön var så jäkla packad på stalltaket så det var bara o försöka ta bort det värsta, 3 timmar senare kan jag säga att vi var rätt trötta!!


Insnöad hästtransport!!

 

Papps på taket, märk väl att jag tar kortet ännu högre upp:P

   

Tak-kort från stallet, fint va??

Av Elin - 20 februari 2010 17:35

En liten nostalgitripp tillbaka på gott och ont!!


         

Av Elin - 20 februari 2010 17:11

Om en häst kan blåsa så hade vi blåst bort nu:P

Jag är stolt över att jag och Texas har varit ute i nästan en timma i det här vädret.

Vägen som vi red på igår som var helt snöfri hade drivit igen så jag hade snö upp till stigbygeln på vissa ställen, jisses!! men sen kom vi in på en mindre blåsvänligare väg så då geci det finemang!!

Becca, ja har kollat läget hos dina päron, de är insnöande!! höhö


Även passat på i detta härliga väder som påminner om sommaren??   

Att ringt och bokat en plats för min lille bebis som börjar bli stor!!

Det blir hingstbete för honom i sommar, massa kompisar att leka med:P

Tiden går fort eller hur??


  Här är han bara någon timma, fast såklart lurade han mej o passade på medan Elin försov sig!! hehe


  Någo dag senare:P  TITTA på MEJ:P


  En något hårigare pålle som växer åt alla håll:P

Men visst är han söt:P??

Ovido - Quiz & Flashcards