Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Elin - 23 januari 2010 08:54

Äntligen helg!! Jag trodde att min helg skulle börja igår då jag faktiskt var ledig från skolan, eller litteraturläsning som det så fint heter!! hehe

Men efter jag o J bråkat med en upprorsmakare till häst (när vi klippte honom>) samt efter en liten tur i ridhuset så ringde de från ett av mina jobb! Så det var bara att åka o jobba det!! Men självklart säger jag ja till jobb om jag kan!!

Det jag tjänade igår rider jag upp på träningen idag, hehe!!


Så eftermiddag åker jag o texas ponken till träning för Stefan Spak!! ska bli gött o komma igång och vi var uppe o trimmade lite med några sockerbitshinder igår!! Han kändes fin och det kommer bli en spännande träning! Jag är nämligen ensam insatt med hon som har ridhuset, L, hon rider SM!! haha, sug på den ni!!

Det skulle vara kvalite för mig därför skulle vi rida tillsammans enligt min tränare!!

Jag tar det som en positiv grej, så här kommer vi, texas som ser ut som en treåring klippt honom (pga att han var fullkomligt rabiat), o lila jag då!!


Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards