Alla inlägg under mars 2009

Av Elin - 30 mars 2009 10:23

Ja helgens bravader känns kan jag säga!!

Skulle ju på inflyttningskalas i Lördags..  Jag trodde att när man var bjuden så är självklart värdinnan med och styr upp!! haha där fick jag

Nej, här var det som så att det vanliga gänget käka pizza, drack lite samt glodde på Robinson  utan värdinna!! Hon kom sist av alla!! Bara S kan lyckas med en sån sak!! Men men, vi tycker om henne ändå!!

trevligt hade vi, och helt plsötsligt skulle vi spela bowling också.. Kan nämnas att ingen egentligen skulle ut på krogen...

jaja,  för en gångs skull dnstans där det balla ur lite.. ut på dansgolvet med de lurviga sendrog det igång!!

 

Om jag sammanfattar såhär..jag mådde inte bra igår!!!  Att jag lyckades släpa mej till träningen med hästen är fortfarande en gåta.. Men jag skyller på pizzan.. absolut att det var någon liten matförgiftning med i spelet!! annars har jag blivit väldigt känslig!! (och det går ju inte?..)

jaja, slänger med lite bilder,..


Har bara sovit 12timar inatt.. mindre blir det denna då jag ska jobba.. på restaurangen cokså.. typ evigheter sen.. suck

Av Elin - 28 mars 2009 14:11

Han smyger och lurar och kastar sej fram och tillbaka och liknar snarare en tiger än en kalv!! men men, åsikterna går isär.. (på namn) alltså..

Så det officiella namnet får väl bli en slags kombination.. Om du frågar exempelvis Becca så är namnet givet Bulten! Om du frågar mej får du förmodligen svaret Tigèr (engelsk uttal), för att reda ut detta får vi hoppas på att nästkomande kalv är en tjur så bägge namnen kan komma till tals:P hehe

svårt det dära!!


Vad tycker ni??


Av Elin - 28 mars 2009 14:00

SÄjer bara en sak!

Dåliga ursäkter är det VÄRSTA jag vet!! Då är det lika bra att säja som det är istället för att gå med på en sak och sedan  balla ur en timma innan.. skit i det då!!


Nog om det, ikväll blir det inflyttningskalas! Skoj skoj, o imorn blir det träning med lilla pållen! Känner mej väldigt laddad så jag hoppas det går vägen!!

*håll tummarna*

Av Elin - 27 mars 2009 09:00

Det här är andra natten som jag vart ute o glott på min andra kossa.. hon ser typ ut som hon ska sprängas nu..dags att kalva?? JA

Men det verkar som hon är mer intresserad av att äta än att komma igång med att kalva.. O nu är det riktigt skitväder också.. Men men, hoppas det blir nått ikväll då.. JAG VILL SOVA!!


Rykten säjer att det blir Tacos i kväll! Nice!!

Av Elin - 25 mars 2009 20:12

Idag vaknade jag av att jag kände mej som 85bast minst!! Hade tydligen legat på något konstigt vis så att jag knappt kunde röra skallen imorse.. Här snackar vi inte bara lite nackont utan det gick ner över skuldrorna o hela ryggen! AJ!! Det har jag gått med hela dan nu.. hoppas det ger sej tills imorn..


Annars har jag vart iväg till badhuset idag!  Super trevligt även om jag inte kunde simma mycket pga knäet..(som strejkade efter typ två vändor)..

Sen drog jag till stan en sväng och för en gångs skull kostade på mej lite kläder!! Det blev ett par svarta jeans, (skitsköna), två linnen och två skjortliknande tunikor!!  Nice!! Hade även presentkort på Lagerhaus så där fyndade jag ramar som jag ska ha till köket..Ska fixa några  fina kort som blir svartvita!! Fiiin fint!!


Imorn blir det skola sen iväg till hovslagaren! Ska även få låna hans lilla hoppbana och ta en sväng.. har nämligen träning på Söndag måste verkligen hålla igång nu!!


Ha det gött!!

Av Elin - 25 mars 2009 09:12

Idag ska vi ha friskvård med klassen.. Vi har blivit indelade i helt nya grupper och fått i uppdrag att  göra något tillsammans i friskvårdsyfte!! Vår grupp ska bada, bubbla och käka tillsammans!! Blir nog trevligt!!

Efter det har jag bestämt att jag ska gå och kolla lite på stan!!  Csn var trevliga idag så för en gångs skull tänkte jag kosta på mej nått eget!! Vill typ ha stövlar,jeans o massa tröjor!! hehe, men SÅ kul ska vi inte ha det!! men nått i alla fall tänker jag att kosta på mej!!

Önska mej lycka till!


Chaooo!

Av Elin - 24 mars 2009 19:17

Pratade nyss med "brorsan" (som jag aldrig fick) Torbjörn!!

Vi bestämde att det är dags för vårt lilla gäng av gamla arbetskompisar att spela bowling här framöver! Nice!!

Ibland går det verkligen upp vad mycket man saknar vissa! Folk som flyttat eller som nu.. vi har alla lämnat vårt gamla jobb! En tid som aldrig kommer tillbaka på gott och ont!!

Bilden är också en av våra gamla arbetskollegor:P hehe

Av Elin - 24 mars 2009 15:56

Super trevligt igår!! Biljard som självklart jag och Becca ägde!!

Vann typ tre av fyra gånger!! hehe


Tyvär lite miss med korten.. Kan man aldrig lära sig komma ihåg att ta kort när man spelar? Inte jag i alla fall, så tvingade mina kära vänner vara med på kort när vi skulle bege oss hem.. I snöovädret och snålblåst!! Kolla korten:P

Ovido - Quiz & Flashcards