Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Elin - 21 januari 2010 19:18

I like it!! HELG!!

Min helg kommer att bli så bra!!

Äntligen har de frusna tränarna vågat sig ut o äntligen får vi träna!!

Tyvärr fick vi en mindre passande tid: 16,30 en Lördagkväll... Hmm, ja, Becca du får vänta en liiiiten stund innan jag kommer in o svänger mina lurviga:P hehe

Imorn så ska även min lilla mammut klippas en gång för alla, gött att bli av med det värsta under halsen så jag kan rida med utan dåligt samvete när det forsar svett av lille pållen i kylan!!

Texas har även lekt ligist i hagen ock knaprat lite på hagkompisen Viggan. Sorry Hanna, nytt täcke är snart ett måste! Hmmm, inte poppis!!


Dagen bestod av redovisning alà Brasilien. Vi fick jättemycket beröm av läraren och det bästa var nog mina Brasilianska chokladbollar som jag slängde ihop igår!! De blev jättegoda och många ville ha recept!! Lägger ut det i nästa inlägg! Testa, inte svårt, dock kladdigt!!

Efter skolan drog jag o lotta till loppis!! De har sjukt mycket kläder som är helt ok!! Jag inhandlade en stickad tröja och en T-skirt för hela 15SPÄNN!! Fatta!!

Galet bra enligt min studentpeng:P


Nu: Johan Falk nr 5, jag bara älskar dem!! Spikmatta under mina knän som tydligen inte gillade att träna igår..


Soft

Ovido - Quiz & Flashcards