Alla inlägg under juli 2010

Av Elin - 28 juli 2010 20:39

Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line!

I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor!

Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P

Jag ska dock bara vara med imorgon för sen drar jag till sthlm för semster!! Nice!


Håll tummarna!!


 

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P


Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:


   

Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att måla i år!! På bilden innan jag började!!

Nedersta bilden är på framsidan där jag började att måla, vad tycks om färgen?

Ovido - Quiz & Flashcards