Alla inlägg under februari 2009

Av Elin - 27 februari 2009 16:40

hehe eller nått.. Men just nu är jag väldigt beroende av dem,, kryckorna alltså.. Visste ni att det är inbyggd reflex i dem! hehe

Det här med att vila är verkligen inte min grej!! Tur att det blir en tripp till vinterland imorn.. men jag vägrar att gå! Fredrik får väl bära runt på mej, haha!! Gjorde dagens ansträngning för att hasa mej ner till djuren förut.. Texas såg nästan skamsen  när jag hoppade omkring i hagen.. Trodde nästan de skulle bli skraja för kryckorna men inte ens kossorna blev det.. Verkar som det inte heller bli kalv i helgen utan hon håller sej lite till! Bra!!


Saker jag gjort idag:


Tittat på alldeles för mycket Arkiv X avsnitt!

Öhh, ja det var väl det!! haha, effektiv va??


Saker jag konstaterat som enbent:

Väldigt svårt att hoppa runt med ett ben o två kryckor.. Försök själv att bära en tallrik samtidigt som du ska hålla balansen med kryckorna!! (helt omöjligt)!!


Trappor borde förbjudas när man är handikappad!! hehe


sist mej inte minst: Skada dej inte!! svårt att inte kunna gå!!


Det var väl allt för den här gången!

Önska mej Good luck!!

Av Elin - 26 februari 2009 21:20

Japp, de bara närmar sej..vargarna alltså!

Idag när vi åkte från Molkom så sprang det två vargar på gärdet.. tyvärr inte så nära men häftigt att se! Dock står jag helt fast vid mina åsikter om varg!

O varför ska precis alla vargar vara i Värmland?? Nej, kör dem till sthlm så kanske det blir en annan uppfattning om vi ska ha dem kvar eller ej..

Jag ger MAX 2 år innan det kommer att hända nått allvarligt så man får tummen ur..


Av Elin - 26 februari 2009 17:02

tur i oturen?? hmm, jaja, efter nyss skrivit klart ett långt inlägg för att sedan trycka på fel knapp så det raderades så blir detta mycket kortare..


trillade av lille pållen igår.. suck.. landade på foten samtidigt som jag vred om benet ca 90grader! AJ!! red självklart klart träningen, hem med hästen, släpade mej in (haltade) för att försöka sova lite...

någonstans där förstod jag att min praktik hamnar i kläm.. Jag sov nämligen typ inget inatt.. och värk och ett knä som var dubbelt så stort.. suck.. ni anar ju hur det  slutar..

på vårdcentralen.. dock hade jag lite tur i alla fall.. vad de trodde så är det "bara" någon slags stukning.. i knät alltså..

så nu sitter jag här, frossar i godis o glor på dumburken.. ska tillbaka på måndag så får se vad de säjer.. suck.. kryckor har jag med.. inte till min fördel.. stukat knä och lindad handled.. kan det bli bättre??

hmmm, nej tro inte det.. suck


nu ska jag återgå till mitt Arkiv x tittande.. bra serie det dära!! lite gamla kanske.. men helt ok

Av Elin - 24 februari 2009 21:14

Inte bloggat på länge!! men har mina anledningar.. vart lite körigt men nu börjar jag hitta tillbaka!! Gött!!

Imorn blir det träning med pållen!! riktigt motiverad så hoppas han skärper sej!! Ser även fram emot helgen då jag o Fredrik ska åka till vinterland och åka skoter!! roligt!!


Nu är det House!! Går inte missa.. blir bara bättre o bättre!! eller hur?

Av Elin - 19 februari 2009 20:23

 Blev utmanad av Hanna: Reglerna:
* Gå in i mappen mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.  Utmanade: Lotta, Eva, Becca, Jorunn! Hittade denna bild på texas o mej, faktiskt ganska nytagen!!

Av Elin - 19 februari 2009 18:41

Till minne av min lilla bamsing!

Det finns inga ord...

Av Elin - 19 februari 2009 18:31

japp!! Lite uppdate från julen.. jag o Fredrik smackade upp mina nya svindyra tapeter som passade perfekt till kaklet som jag satt upp tidigare!

Vad tycks!!! ??

Av Elin - 18 februari 2009 19:41

yo yo yo

Rebecca här...vi väntar på danjul! Han har varit duktig och tankat ner den senaste tecknade komedin "Bolt" nått om en hund som är kändis - kul kul!

Nu måste ja sluta för ja måste hinna filma elin lite innan daniel kömmer hit!

Ett måste: rebeccabergelin.blogg.se

Ni kan även hitta en länk på högersidan! 


Okej men ahre gött folkens! 

puss/ rbk

Ovido - Quiz & Flashcards