Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Elin - 16 januari 2010 17:51

Nej L-G, du har nog rätt. Det går inte att analysera killarns tänkande, helt omöjlit faktiskt.. Precis när man tror att man fått nått slags Humm så raseras det genom en åsikt eller handling!! Men jag vet inte jag håller nog inte med om att det bara är vi kvinnor som dissar, ni kan vara rätt bra på det också, framförallt att ge dubbla budskap, säger en sak o gör en annan!

Låter jag bitter, hehe?? nej, bara lite  


Jag tror minsann att ni är rätt bra på att analysera sönder också, även om ni inte erkänner:P


Bye the way, från att vara två pers har det ökat till åtta!! I like!!


Vad ska ni göra ikväll??


Tjohejjj




Av Elin - 16 januari 2010 16:51

Idag har jag ägnat dagen åt dels en långrunda med hästarna o Hanna! Var tänkt att vi skulle gå upp till ridhuset men blev inte så eftersom det var bokat..

Så efter lite bitterhet tog vi en långrunda i det fina vädret vi har! Snö och minus 2 helt lagom om ni frågar mej!! Perfa!!


Nu blir det lite glamour och biljard! hehe, biljard runda som följer lite gott snacks på Leprechaun och kanske en öl!! Känns som det kommer bli en riktigt bra kväll, vi blev inte så många men kan hända att det följer upp lite folk senare... Ska bli gött i alla fall, jag känner starkt att jag inte kan sitta hemma en Lördag just nu.. Längesen jag egentligen kände så men jag måste ut o se lite folk, se nått annat och ha kul!

Livskvalite för mej!! Har även ögnat dagen åt o ta en riktig lång siesta!!Brukar typ aldrig göra det men kände att det behövdes!! Gött!!


Nej nu till partykläder!! Vad ska man ha på sej!!?


Bifogar två roliga kort som absolut inte har med detta inlägg att göra, haha!!

Min ulltott o papps stora ulltott:P


   

Ovido - Quiz & Flashcards