Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Elin - 18 januari 2010 16:08

Idag har det varti lite skola, motivationen är inte på topp när det gäller det men jag får hålla ut liiiite till då fördjupningsarbetet kommer igång!! För då ni, då blir det bokmal, intevjuer o massa skoj! Planerar nämligen en tripp till Tidaholm:P

hehe, men som sagt, det är inte riktigt än så jag får hålla ut!!


Till helgen är det träning med pållen, jag är riktig laddad och kanske har lite för höga förhoppningar?? Första tävlingen är 14februari och det beror helt på hur träningen känns om jag ska anmäla eller inte! Men jag håller tummarna att min lille pålle ska kännas fin och framåt, redo för att tävla igen!!


Nu ska jag åka till mamms en sväng, att vara gårdägare har en baksida, bokföring!! haha, men jag börjar komma in i det!! gött!


hur ser er vecka ut??


Tjohejjj

Ovido - Quiz & Flashcards