Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Indien

Av Elin - 28 januari 2010 08:51

Idag blir det Indien för hela slanten!! Jag o en av mina bästa ska efter sommaren åka på en liten tripp, backpacking!! Bland annat till Indien, så idag ska jag göra lite mer efterforskningar för kommande resa!! Nice!


Blir även en sväng till ridhuset tror jag bestämt, träna lite extra på galloppen tänkte jag! Funderar på att skapa en hästblogg, enbart om Träningen med hästen..

Nån som kommer följa den av mina läsare nu??


Tjohejj

 
 
Carola

Carola

28 januari 2010 22:31

Shit så kul! Har också velat åka dit och planerade under 2003 tror jag det var en sex veckors resa dit. Ordnade resa, visum och vaccineringar men bara någon vecka innan avresa avbokade vi av olika skäl. Synd, hade gärna velat se Taj Mahal, den ultimata kärleksgåvan =) Hur länge tänkte ni vara där? Oj, en hästblogg låter ju toppen för de hästintresserade, dock inget för mig.. Men tycker absolut du ska starta ett så får du känna efter allt eftersom du skriver om du vill fortsätta med det elle rinte, sen kan det ju också hända att du får med dig fler läsare, även okända, som finner din sida då de delar samma intresse =)

http://www.calola.blogg.se

 
Ingen bild

L-G

28 januari 2010 23:14

Bästa Elin!
Nu var vi där igen med "Snabba cash", det är farliga grejor, verkligheten kommer alltid ikapp!!??
Har inte sett filmen, är lite blasé på filmer om kriminella pga mitt jobb!!!
Indien låter ju hur spännande som helst, skulle själv vilja åka dit, kanske jag drar innan sommaren så jag blir först!
Du vidjar vyerna, hoppas på livet men vill ändå satsa på en träningsblogg, du är ju Bajard junior fo m nu, du ska skriva om dina kläder, de godaste drinkarna och vilka killar som var bäst att dansa med!
Allt det andra har du redan och nu börjar det andra livet på allvar??
Tio gånger av tio blir du ny i din identitet bar du öppnar ett nytt fönster i huset?
Eller varför inte starta en hoppkalender med ny lucka att öppna varje dag, hux flux så är julen redan där och du kan tipsa om julklappar till hästen!
Kram till alla på bloggen
L-G

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards