Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Elin - 10 februari 2010 09:07

Ja nu har jag ju knappt bloggat på hela veckan..hmm illa!

Ska strax dra igång o läsa lite, nu har äntligen fördjupningsarbetet på 5veckor dragit igång, egentligen 6 veckor men det ska vara klart om fem!! Jag ska skriva lite om kriminalitet och det kommer bli så roligt!! De andra kurserna börjar avta och efter den här så ska vi ut på praktik i 8 veckor!! Jag kommer vara i Karlstad med anknytning till ungdomar!! kommer bli bra tror jag, dock enbart kvällsturer men det kommer att funka!

O efter det så blir det typ några veckor till o SEN så tar jag examen!! fatta!! 2 år har redan gått, jag är alltså snart behandlingsassistent och det känns galet!!

då kan jag lova att det ska firas! Sommarjobbet är typ fixat så det känns ju skönt, MEN sen då?? tänk om man siter här utan jobb?? Hmm, ska kanske inte tänka så långt. men ändå?


jaja, nu blir det lite plugg!! Uppladdning inför helgen har också startat!! För på söndag firar jag alla hjärtans dag med att åka till Örebro för att tävla!! Otroligt taggad men även en gnutta nervös!! Hoppas det går vägen!


Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards