Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Elin - 20 februari 2010 17:35

En liten nostalgitripp tillbaka på gott och ont!!


         

Av Elin - 20 februari 2010 17:11

Om en häst kan blåsa så hade vi blåst bort nu:P

Jag är stolt över att jag och Texas har varit ute i nästan en timma i det här vädret.

Vägen som vi red på igår som var helt snöfri hade drivit igen så jag hade snö upp till stigbygeln på vissa ställen, jisses!! men sen kom vi in på en mindre blåsvänligare väg så då geci det finemang!!

Becca, ja har kollat läget hos dina päron, de är insnöande!! höhö


Även passat på i detta härliga väder som påminner om sommaren??   

Att ringt och bokat en plats för min lille bebis som börjar bli stor!!

Det blir hingstbete för honom i sommar, massa kompisar att leka med:P

Tiden går fort eller hur??


  Här är han bara någon timma, fast såklart lurade han mej o passade på medan Elin försov sig!! hehe


  Någo dag senare:P  TITTA på MEJ:P


  En något hårigare pålle som växer åt alla håll:P

Men visst är han söt:P??

Av Elin - 20 februari 2010 09:02

Ja, då var det snö igen då! tur att man har en far som tycker det är störtkul att ploga!! haha, men ärligt det funkar med denna snön bara det inte blåser spik och att min bil startar:P det är de två kraven jag har!! hehe

Vad tycker ni om snön??


Igår blev det en mysig pizza kväll hos Farmor som snart fyller 95:) Travligt och lagom fredagskväll! Är dock sugen på en viss irländsk bar ikväll men ärligt så kanske man inte ska bege sig ut i det är stomvarning2 vädret, eller?


Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards