Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Skoltrött

Av Elin - 22 februari 2010 16:28

Ok, jag erkänner, jag äär totalt dödstrött på att plugga just nu..

Det går bara inte, jag har i stort sett ägnat två veckor på att försöka ta mej i kragen o komma igång med mitt fördjupningsarbete! men det går bara inte!!

jag spyr på alltihopa fast jag tycker ämnet är superintressant!

Vad är fel? fast jag känner igen symtomen: i åttan så hade jag likadant, hur jag än försökte så orkade jag bara inte ta tag i skolan.. jag minns att jag försov mej ett antal gånger och somnande med böckerna i sängen!!

O det verkar som det går bra för alla andra! suck, känns ju ännu bättre då!!


hmm, nog med klagande, måste helt enkelt fixa det här sista sista nu, sätta lite press på mej så jag kommer igång!!


Idag har jag självklart inte gjort vad jag borde gjort utan ägnat ett antal timmar på ännu ett tak, haha!! Ny hobby???


 

 
 
Carola

Carola

26 februari 2010 19:51

Ibland blir det riktigt tufft och man orkar inte, även fast man ibland vet exakt vad man borde göra. Såna stunder är nog bra att bara koppla av. Bli av med pressen. Ta en promenad, en ridtur eller se en film med gott samvete, Ist för att börja plugga det första man gör på morgonen kan man se en film eller göra ngt annat de första timmarna för att sedan ta itu med pluggandet igen. Tyckte b-uppsatsen var jobbig till och från, bävar inför c-uppsatsen till hösten! Ha ha, inte lite snö att skotta!

http://www.calola.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards