Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Elin - 15 februari 2010 17:03

Japp, jag o Sandra drar på föreläsning snart! Ska lyssna till en föreläsning om hästens foder och vad det innebär! superintressant, har fixat foderanalysen så det är bara att tjecka av om jag fodrar rätt eller inte!! Gött!


Annars har dagen tillbringats med plugg, och ett jäkla krångel med en brun liten kossa, även kallas slaskhinken:P (Intert skämt, höhö)!

Den lille kossans klövar var dags än en gång för att verkas, men tro inte att hon skulle gå in i stallet som alla de andra gångerna vart enkelt!

Nej, hon vägrade trots ihärdigt väntande och pockande, slutade med att vi fick dra in henne med rep! Jag var lagomt glad kan tilläggas! Men nu är hon verkad i alla fall och klövverkaren trodde nog att hon var på smällen så att säja, så nu blir det snart bebis!! tror det blir om ca 2månader!! snart med andra ord!! KUL!!


 

Envis slaskhink!!

Av Elin - 15 februari 2010 08:56

Fotograferna var inte eniga, den ena tryckte för tidigt den andre när hästen river! haha, den sistnämda trodde det var hans fel att texasponken rev men efter lite analyserande tror jag minsann att jag lägger honom för nära på räckena, vi får nog träna lite det till nästa tävling!

Kolla in minen på mej, hahahaha:P


Här kommer de:

   

Av Elin - 15 februari 2010 08:48

Nu blir det mera plugg, mitt fördjupningsarbete står lite still pga av vissa och måste typ tänka om lite och minska min fråga! Hallå. det är snart försent för sånt??

Suck.


Ovido - Quiz & Flashcards