Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Elin - 12 februari 2010 22:32

Alltså mina besökare, från snittet 30-40 till 15!! haha, vad hände??

Enligt bästa Becca som nyss var här så tappar man besökare när man blir singel, tydligen så är det pojkvännens kompisar som snokar eller svartsjuka brudar!! Men hallå, är det inte tvärtom, att man ska få fler besökare när man är singel!???

haha, nån som vet? kontakta mej:P


 


Av Elin - 12 februari 2010 09:02

Just nu känner jag mig som en plugghäst!! Inatt drömde jag typ om plugget eller snarare fördjupningsarbetet som vi håller på med, behöver jag nämna att jag sov väldigt dåligt!!


Jaja, nu blir det lite plugg, sen ska jag O Hanna åka till Atg med hennes pålle för att vaccinera! Sen får vi se vad dagen erbjuder!


Vad ska  i göra ikväll?

Ovido - Quiz & Flashcards