Alla inlägg den 30 september 2009

Av Elin - 30 september 2009 17:51

Har krånglat med csn från början av sommaren... Först så ville de ha studie försäkran,visst läraren skrev på och jag skickade in. Sen så kom det naturligtvis tillbaka då läraren inte hade stämplat!!

Sagt och gjort, första veckan när skolan började så skickade jag in ett nytt med stämpel och signatur på!!

Efter två veckor kom ett godkännande att jag skulle få en klumpsumma den 25 september för både augusti och september.. Med andra ord skulle det rullat in lite pengar för några dagars sen.. trodde ja!!

Men nej, efter ha mailat till dem (är jättekrångligt att ringa från praktiken) så vill de ha ett studieintyg igen!!

Men FATTA JAG HAR SKICKAT TILL ER, NI HAR GODKÄNT! Här tappar i alla fall jag humöret totalt, djävulshorn växer fram och det ryker från öronen!! idioter!!


För utom min ilska för scn just nu så mår jag bra! vart ute en sväng på promenad, nu blir det matlåda dax.

Imorn ska jag klå grabbarna i tennis! (om min arm håller), den är typ av efter igår:P haha


tjohooo

Ovido - Quiz & Flashcards