Alla inlägg den 18 september 2009

Av Elin - 18 september 2009 18:45

Yes, en aning dålig med bloggen just nu.. MEN det har vart så jäkla mycket.. jag har typ gått runt och vart väldigt snurrig och frånvarande.. Praktik, hästar, tävlingar, tentor har sabbat min hjärna tror jag..MEN jag tror det börjar lätta nu... Har avklarat skolan sista veckor med toppbetyg (hur det nu gick till), gjort Carlstads Horse Show osäkert!! Ja jag är nöjd, Nollade 1,10 med en helt okej "träningsrunda" för att komma tillbaka till bra gallopp!! Gjorde debut på 1,20 trots några rivningar är jag VÄLDIGT nöjd med lille pållen! Vi fick tillbaka vår gallopp och bjudning! som jag längtat! så kort och gott, nöjd med våra prestationer!!

Dock har jag dragit på mej en förkylning som heter duga,,, o jag som ska till Tidaholm imorn..

Kanske inte nämnt det, men framtida 9 veckor kommer jag bo i Tidaholm:P Jag o Texas såklart:PGlad


Nu blir det uppladdning för premiären av Flickan som lekte med elden!! Jag o söt ska dit ikväll o smocka godis och titta på folk:P (kanske filmen också):P hehe

Ovido - Quiz & Flashcards