Alla inlägg den 20 september 2009

Av Elin - 20 september 2009 10:14

Sov verkligen INTE mycket inatt, med en igentäppt näsa, en stuga som är som en bastu och en sådär konstig känsla att man är på plats men inte hemma... hmmmm

Igår tog jag mitt pick o pack och pålle o drog till Tidaholm.. Nu sitter jag här, förkyld men ganska lugn över min praktik ändå.. Texas har fått nya hästkompisar idag, allt gick bra!!

Jag ska väl fösöka leta upp en matbutik men just nu tar jag det bara lite lugnt, preparerar mej med halstabletter och alvedon... Läst lite hästannonser och drömt mej bort i hästvärlden:P


Ringde en söt pojkvän förut, dock lät han som 90bast så vet inte ja, kanske inte var han?? Han påstod i alla fall att JAG skulle ha smittat honom med min härliga förkylning.. konstigt nog var han inte så glad för det:P Jag tyckte i alla fall han kunde insjukna i min lilla stuga istället!! hehe, vet inte vad det grymtande svaret betydde:P heheSkrikandes


jaja, ska väl försöka göra nått vettigt nu, kanske gå ut o gå?? kolla läget lite, vart är jag liksom?? Har typ inte sett en enda bil längst vägen till stallet? vart är alla?? hoho

Ovido - Quiz & Flashcards