Alla inlägg den 5 september 2009

Av Elin - 5 september 2009 20:03

Yes, idag var det dax för 13mil norrut till Torsby!!

Inledde med att verklien försöka få fram honom i galloppen.. Tyvärr så funkade inte det idag heller utan 4fel och en miserabel runda på 1,10m..'

Här är jag i stort sett redo för att gräva ner mej nånstans! men jag har ju anmält till 1,15 cokså, så shoot!

Pratade lite med en tränare som påpekade att jag måste få honom galloppa! (som jag visste redan men nånstans inte lyckades med). sagt och gjort, spöet och en riktig surmulen häst som slog åt tillrättvisningar... hmmmm

Men nånstans fick jag ny energi och fick till en super runda på 1,15!!

Två kombinationer och en ny häst med NOLL fel!!! tjohoooo'

Jag kan andas igen, ny energi, nytt hopp och en överlycklig Elin!!! hihi

Slutade med en fjärde plats av sex placerade, prispengar och jättenöjd:P


Så nu laddar vi inför Svelandsfinalen! Har nog inte skrivit det men jag kvalade in på stilhoppningen som var ett av mina mål för i år.. Det andra målet är att köra 1,20.. blir sant om två veckor då det blir Karlstad Horse-show, o kag ska vara med:P tjhooo

Ovido - Quiz & Flashcards