Alla inlägg den 21 september 2009

Av Elin - 21 september 2009 20:00

Idag var det första dagen på praktiken! Kändes väldigt bra och på eftermiddagen fick jag föreläsning i säkerhet!!

var skitintressant och kändes verkligen som jag börjar inse vad jag vill inrikta mej på... Yrket som tilltalar mer o mer, hoppas bara att jag kommer till fystestet!!!


Var även en sväng ute i skogen med Texas, kan rekommendera att INTE rida förbi en stor skogsmaskin som när vi kommer tillbaka står mittt ivägen utan några tankar på att flytta sej... hmm, slutade med att vi fick hitta en  jätte omväg för att komma tillrätta igen! hehe


Nu blir det tv, godis sen sova... lyckades hitta en ica butik idag så har fyllt mitt lilla kylskåp!! var även tvungen att införskaffa en ny matlåda då jag totalt missat att ta med några...(o jag som brukar klaga på att jag har en hel bunt)..


Söt informerade tydligt att jag verkligen smittat honom och att jag skulle få sota för det!!! hmm, dax att skaffa hemlig address?? Glad


Puss o hejj, leverpastej

Ovido - Quiz & Flashcards