Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Skitdag

Av Elin - 29 december 2009 13:10

Tänkte bara skriva skitdag men upptäckte att det ramlat in 7 nya kommenarer o då blev jag lite gladare!! tack Carola!!

Färgen blir till sovrummet då jag inte ska tapetsera alla väggar.. ska försöka lägga upp lite bilder när det är klart!!


Dagen började med att det var 12,5grader INNE när jag steg upp.. Blev ju inte på speciellt bra humör!! Sedan efter att ha slängt ut hästarna så gjorde jag mej iordning för att åka o köpa färg.. var lite lat igår så jag tänkte jag skulle hänga på dörrlåset!! Min bil som kämpat hela vintern tyckte tydligen att det var nog nu... suck, den startar inte.. kallt hus, ingen färg och en biljävel som inte startar.. Nä. ingen hit.. Speciellt eftersom jag är så jäkla beroende av bilen.. suck inget positivt inlägg direkt! 


Återkommer med hur det går...

 
 
Ingen bild

Carola

31 december 2009 09:45

Ha ha, så kul att jag kunde hjälpa till med att liva upp din dag =) Drygt med både bil och värme som inte fungerar som de ska. Har ett oljeelement du gärna får låna om du vill, blir lite högre elräkning dock, men mer värme iaf. Hoppas bilen startar när det blir mildare, min bil hålle rpå likadant. Den är inte pålitlig och det är dags för en ny.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards