Alla inlägg den 15 december 2009

Av Elin - 15 december 2009 20:48

Nej, det blir inte alltid som man tänkt sig.. Dagen var planerad i minsta detalj men en lite sen Hanna gjorde att våra julbilder slogs mot mörkret och vi får göra ett nytt försök snarast!! (egentligen ska man ju lägga på julpost redan nu...) jaja, de kommer innan nyår i alla fall:P, hoppas jag!! Fick till en bra bild, tyvärr lite mörk men jag gillar den skarpt!! Vad tycks??


 

Av Elin - 15 december 2009 09:08

Idag är det dax för Hannas o min årliga pysseldag!! den enda för året för mig eftersom jag INTE är en pysselmänniska.. Hmm, men det brukar vara trevligt att skicka kort med nerlagd omsorg och kärlek!! Så håll utkik!!


Igår var det skola igen, fick ny uppgift så det blir väl lite plugg idag också..

Självklart blir det även en ridtur när vi äntligen fått lite snö!! Dock töar den justbort så jag antar att den trevliga ritten blir väldigt begränsad eftersom Texas kommer få styltor att gå på.. suck, hovslagare nästa så jag får i sulor!!


Chaoo

 

Jag o Hanna Panna:P

Ovido - Quiz & Flashcards