Alla inlägg den 17 december 2009

Av Elin - 17 december 2009 19:43

Ja, idag har vi änligen gjort klart julkorten!! Efter vårt halvdåliga försök i tisdags var det bara att rusta upp pållarna för nya kort! Fint var det ute, snö o allt men jisses vad kallt! Det blåste verkligen kallt och de utlovade 9graderna kändes som 20!!

Men korten blev jättebra så håll utkik i postlådorna!!

Lägger upp ett smakprov på min nya stjärna Carat o jag!! hehe


Gör ni egna julkort??


 

Av Elin - 17 december 2009 09:22

Godmorgon! Eller klockan kanske är lite mer än så..


Vaknade inatt av att jag frös som en galning!! En filt extra så somnade jag om till slut.. När jag vaknade imorse var det kallt! 13,5 grader INNE!!

Ja, det hade gått en propp o det var  svinkallt! Var ju inte direkt överlycklig över att gå ut till pållarna med minus 9 i luften... jaja, svenska vädret!!


Nu blir det plugg sen blir det en ANDRA pysseldag för denna vecka!!


Tjoohejj


 

Ovido - Quiz & Flashcards