Alla inlägg den 21 december 2009

Av Elin - 21 december 2009 20:50

Jaha, då sitter man här, ni som inte är Fb vänner har ju missat lilla detaljen att jag är nybliven singel igen,. Hmm, tänker inte delge mer information utav det utan bloggen rullar på ändå så att säga...


Igår började jag dagen med julshopping med Emil, vi gick Bergvik lös och jag kan garantera att vi inte var ensamma!! VAD folk handlar!! Den lilla hemligheten som jag nämnde tidigare får vara lite mer hemlig till jag får lön.. typ januari!! haha


Kvällen blev hektisk och lita kaotiskt i mitt huvve eftersom den avslutades som ett dygnspass på mitt sommarjobb.. Har ju inte varit där sen i somras och blev alltså inhoppad på dygn direkt..vilket innebär att man sover själv m.m

Men det gick bra även om sömnen uteblev! Jobbade även idag så blev ett långpass!! Imorn blir det ännu mer jobb sedan så ska jag inhandla diverse matvaror till mit lilla knytkalas!! Härligt!!


Nu blir det sänga!! Ge mej SÖMN!!

Ovido - Quiz & Flashcards