Alla inlägg den 5 december 2009

Av Elin - 5 december 2009 10:41

Helg! Skönt!!

Mitt liv börjar återgå till det normala, förutom att jag drömmer väldigt knasiga drömmar, haha!Är väl mitt sätt att bearbeta upplevelser på!!


För en gångs skull har jag inte så mycket inplanerat, när hade jag en sådan helg senast??? hmm, i alla fall är det så skönt!!

Ikväll ryktas det om utgång för att utforsta nya innestället i Karlstad, Tempel heter det visst? Någon som vart där??

Jag har sorgligt nog inte vart ute på huuuur länge som helst, vågar inte ens skriva när det var:P Men längesen var det i alla fall, skärpning!


Träningen imorn för nya tränaren Mia Grane blev inställd. var tydligen bara jag och den andre envetna som fortsätter att träna i ur och skur, jul som nyår...heehe


Jaja, nu ska jag försöka ta ett ryck i stallet, mockning, klippning och halma ströbädd står på schemat!!


Tjohejjj

Ovido - Quiz & Flashcards