Alla inlägg den 1 december 2009

Av Elin - 1 december 2009 20:07

Yes, jag o Sandra tog en svä'ng in till stan för att inhandla de där måstena som medföljer julen nämligen julklappar! Förr så tyckte jag det var super mysigt att köpa julklappar men tyvärr har jag nog blivit gammal och tycker det enbart är jobbigt och ännu jobbagare för plånkan.. vad tycker ni??


Sen har jag även bestämt mej för att hitta en nyårsklänning, ni som känner mej vet att jag går i klänning MAX två gånger per år, dock är detta ett måste på nyår tycker jag!! Sagt och gjort så sprang jag på den perfekta nyårsblåsan på Vero moda,

jag säjer bara: Ballong-stuk, turkos och sååååå snygg!!

Haha, ska fösöka lägga upp bild kommande dagar...


O ni från klassen, NEJ jag har inte lyckats med mitt hemarbete än.. så jäkla tråkigt!!


Nu blir det nattamat hos söt..


tjoooehjj

Ovido - Quiz & Flashcards