Direktlänk till inlägg 26 december 2009

Dagen efter

Av Elin - 26 december 2009 19:25

Ja igår var det kalas kan ja lova!! Vi var först hemma hos mej för att inta dn goda maten som alla verkligen hade lyckats med! Pajer, potatisgratäng, bröd, prinskorv, köttbullar o massa annat gott!! Efter detta så intogs min och Joels lyckade Bluberry cheescake! Mums!!


Lite senare drog vi in till stan, Tempel blev det igen!! Var sjukt mycket folk och jag kan erkänna att jag blev lite överförfriskad!! haha, men det är ju bara juldagen en gång per år!! eller hur??


Jag låter bilderna tala för sig själv:P FAST Becca tyvärr, de är iNTE till din fördel!!


     

Kolla in the BIG smile:P haha

  Vad är dettta, ja ingen vet.. det var två julgrisar från början:P


 


Vad gjorde  ni igår?? 

 
 
Ingen bild

L-G

27 december 2009 13:27

Hej Jenny!! ( Elin )
Vilka kuliga bilder, det känns härligt att titta på hur hipat Ert party var och Tempel igen, bara namnet låter partykult.
Din frissa var jätte snygg, riktigt glam och glamour, att hästtjejen kan förvandlas från stallflicka till värsta partyprinsessa på så kort tid måste vara ett av jordens underverk.
Nu är det bara att fortsätta, Malin Bajard är nog ute och glammar sig ganska mycket, häng på där Elin och din lycka är vunnen!
Så lungt idag, måste bara träffa någon kul person, man brukar ju säga att släkten är värst, kanske inte men separationen hör till liksom!

Ha en bra Söndag, rid baklänges på hästen och låtsas att världen är på rätt väg!
Kram
L-G

 
Ingen bild

Carola

29 december 2009 12:52

Lät gott med cheesecake! Verkar som att Tempel är ett bra ställe? Vad är det för slags musik och folk som hänger där? På juldagen gjorde jag inte så mycket, umgick med syrran som var på besök, promenerade lite, bakade karelska piroger och såg fram emot lördagen då man kunde kolla in butikerna och rean =) Tror det blev en film då också, Felon med Val Kilmer, en väldigt bra film, se den om du inte har sett den =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards