Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Snö

Av Elin - 20 februari 2010 09:02

Ja, då var det snö igen då! tur att man har en far som tycker det är störtkul att ploga!! haha, men ärligt det funkar med denna snön bara det inte blåser spik och att min bil startar:P det är de två kraven jag har!! hehe

Vad tycker ni om snön??


Igår blev det en mysig pizza kväll hos Farmor som snart fyller 95:) Travligt och lagom fredagskväll! Är dock sugen på en viss irländsk bar ikväll men ärligt så kanske man inte ska bege sig ut i det är stomvarning2 vädret, eller?


Tjing

 
 
Carola

Carola

20 februari 2010 11:35

Han får gärna komma hit och skotta också. Har inget emot snö men nu när det känns lite stormigt så gillar jag det inte, men så länge det är lugnt med snön så är det okej, men ingen slask tack, det är mindre kul med det. Underbart att kunna spendera tid med sin farmor, bra gener när man kan vara i form vid 95 års ålder. Är nog inte så många som beger sig ut i stormen ikväll, in det inte lugnat sig tills dess. Sen är det ju Melodifestivalen också =)

http://www.calola.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards