Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

Borta bra men hemma bäst!

Av Elin - 26 oktober 2009 18:55

Ja, efter att ha hämtat mej från gårdagens flopp samtal så har det blivit ny vecka!

Dock har jag en jäkla hemlängtan som etsats sig fast efter förra helgens snabbvisit hemma..

Börjar kännas som en lång tid kvar i Tidaholm trots att mer än halva tiden är över.. Men men, denna helg som vart har varit skoj i alla fall (om man bortser från texas sår). Hanna Panna var på besök och det var väldigt uppskattat!

Blev mycket häst snack och planering inför hennes nya pålle som ska flytta till stallet!! KUL!!


Idag var jag ut med Texas en sväng.. Typ kastade på reflex grejerna för att i alla fall hinna ut innan det blev mörkt.. suck, jag hatar mörker!!! helt värdelöst att rida när man typ inte ser nått. positivt var i alla fall att Texas kan röra sej obehindrat trots såret som både jag o han var så bedrövade över i Lördags..


Jaja, nu blir det väl till att glo på tv en säng.. min telefon räkning för denna månad var inge rolig så måste ligga lite lågt med att ringa nu... buuuu


tjoooo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards