Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Elin - 4 oktober 2009 19:14

Ja idag var det shopping som stod på schemat!!

Egentligen inte råd men en varm vinterjacka stod på listan!! Jag är så jäkla trött på att frysa under vintrarna i en snygg men inte varm jacka!! Så efter lite små shopping, pizza frossa och lite svaller så blev det en helt under VARM jacka från stadium!! Jag är nöjd!! O så slipper jag ju frysa också!!


Gjorde inte bara klädfynd utan ett något impuls köp hos en kompis... Emil skulle hämta lite grejer han köpt och jag kom därifrån med en diskmaskin:P haha, någon har klagat väldans mycket på min disk som aldrig tar slut!! Och jag har tröttnat för längesen på att diska, så nu är jag diskmaskinägare!! Riktigt kap då jag fick det till et väldigt bra pris:P


Fin va??  


Ovido - Quiz & Flashcards