Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Elin - 3 oktober 2009 21:52

Jag visste inte att här i Sverige, där vi nästan är kända för att vara snåla, egosinnade, totalt instängda i våra egna liv utan att inbjuda andra kunde hända något så stort! För jag tycker det är stort, någon som inser att jag har tillräckligt med pengar, som kommer på denna generösa idè att ge bort överskottet till de anställda!! Har detta någonsin hänt förut??

Nej HYLLA Åke Persson!!


Läs mer på: Aftonbladet.se/nyheter/article5897263.ab


Av Elin - 3 oktober 2009 10:31

Ja, nu äre helga igen!!! Jäklar vad fort det gått, jisses kom ju nyss hit.

Igår avslutade jag mina två veckor på första avdelningen på praktiken.. Kändes så jäkla bra och jag är jättenöjd med kontakten jag fått med klienterna. Har även fått beröm och är "en i gruppen" under en kurs.. jag kan ju inte slita mej därifrån utan även om jag börjar på nästa avd så kommer jag smyga mej dit undr dessa härliga kurstillfällen!! För jag är ju en i gruppen, eller?? :P


Helgen blir lugn men ok.. Idag ska jag fortsätta träna upp min stackars kondis, dock gick det jätte bra i förrgår när jag sprang! Ska även ut till pållen som snarare rullar fram men känns jättefin i ridningen!!ad!

Imorn blir det Skövde med bästaste Emil! Ska kika runt på bland annat Elins esplanad, fint namn va???:P


Tjoooo

Ovido - Quiz & Flashcards