Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Elin - 28 oktober 2009 19:11

Det känns som det i alla fall.. Om det är sommar så regnar det..

Om det är vår så regnar det...

om det är höst så regnar det..

Och om det är vinter då regnar det OCH är mörkt och jäkla blaskväder!

Det är egentligen det sistnämda jag klagar mest på.. Jag HATAR att rida när det är mörkt,, det är typ helt värdelöst.

Idag var det pannlampa och reflexerna som gällde.. men hur bra går det att rida egentligen när man knappt ser en meter framför sej, hur jobbar man hästen när man inte ser nått!

Nä, måste få klaga lite faktiskt.. Imorn är det Torsdag, längtar efter helgen.. jag behöver det känner jag.. denna veckan har liksom alla intryck kommit ikapp mej tror jag och jag går liksom lite i dvala hela tiden.. Gör väl inte saken bättre att det är så mycket nytt folk hela tiden.. jobbigt! Skulle vara skönt att stanna på ett ställe ett tag bara för att landa på nått vis.. men men, jag vet självklart att det är nyttigast att vara på alla avdelningar!!


jaja, det var slut för klagosången för den här dagen!!

nått väldigt positivt är dock att jag har fått igång tv igen!! (tack alla för tipsen)! det jag helt enkelt behövde göra vara rätt simpelt, dra ur alla sladdar och starta om..!! haha, där fick jag!! Så nu blir det bonde söker fru, alla tiders!! Eller vad tycker ni??


tjooo

Ovido - Quiz & Flashcards