Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Elin - 26 oktober 2009 20:31

Visst för det kan vara skönt utan tv men nu verkar det så illa att jag får klara mej med en kanal resten av tiden här. Tvdosan har nämligen sagt upp sig ocg vägrar att fungera.. suck..

Tips någon vad man kan göra på kvällarna??

Av Elin - 26 oktober 2009 18:55

Ja, efter att ha hämtat mej från gårdagens flopp samtal så har det blivit ny vecka!

Dock har jag en jäkla hemlängtan som etsats sig fast efter förra helgens snabbvisit hemma..

Börjar kännas som en lång tid kvar i Tidaholm trots att mer än halva tiden är över.. Men men, denna helg som vart har varit skoj i alla fall (om man bortser från texas sår). Hanna Panna var på besök och det var väldigt uppskattat!

Blev mycket häst snack och planering inför hennes nya pålle som ska flytta till stallet!! KUL!!


Idag var jag ut med Texas en sväng.. Typ kastade på reflex grejerna för att i alla fall hinna ut innan det blev mörkt.. suck, jag hatar mörker!!! helt värdelöst att rida när man typ inte ser nått. positivt var i alla fall att Texas kan röra sej obehindrat trots såret som både jag o han var så bedrövade över i Lördags..


Jaja, nu blir det väl till att glo på tv en säng.. min telefon räkning för denna månad var inge rolig så måste ligga lite lågt med att ringa nu... buuuu


tjoooo

Ovido - Quiz & Flashcards