Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Elin - 16 februari 2009 18:26

Hmm, idag fick jag frågan av en nyfiken klient..: Hur hinner du allt?

Menar du som har hus, kille, häst, plugg?

Ja bara: Ja du, vet inte om jag gör det alltid?? Tyvärr är det väl kanske så att jag inte hinner med alltihopa.. Något får liksom komma i andra hand ibland.. För jag hinner faktiskt inte alltid med allt.. Men det får man ta, man får liksom göra det bästa av det hela.. Tro mej, det går med.. Heliga ordet är planering.. Jag kan komma ifrån bara jag får planera, tävling, träning, jobb, fika eller vad det nu är.. men utan det där heliga ordet blir det bara blaha av allihopa..

Har nyss planerat i en liten tripp till gbg i sommar.. Fine, bara jag vet i förväg! 


För övrigt har helgen vart kanoners...

Började med gooood mat  på fin restaurang.. fortsatte i samma anda för att klå Fredrik i biljard!! hehe, klart jag gjorde!!

Trippen slutade på ankan där vi bara var tvungna att kolla in renoveringen.. speciellt eftersom vi känner grabbarna som äger det!! Fin fint!!


Söndagen blev lite seg men drog gång ordentligt när jag hade träning med pållen.. Hmm, är det bara jag som har en häst som glömt bort vad trava är?? Min framridning bestod av fyrsprång på stället av en tokig häst!! men vad han hoppade:P som en gud! O jag lyckades sitta kvar hela lektionen!! bara en konst det:P hehe

Se upp på tävlingarna (eller backen) :P


 Chaoooo

Ovido - Quiz & Flashcards