Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Elin - 12 februari 2009 20:37

Ja, jag överlever!! Klart jag gör det, jag vet det.. men ibland är allt bara så mycket jobbigare än vad man känner för.. sen kommer ju allt alltid samtidigt med.. men det går åt ljusare stunder.. någonstans har jag börjat spadat mej upp ifrån det där svarta hålet jag gärna begraver mej i när det blir mycket...


men men, livet går ju vidare hur man än gör..(eller vill)

helgen närmar sej.. skönt..!! liksom ledig till o med.. känns kanon!!

Fredrik är på igång efter ha vart frånvarande i 3veckor.. för länge med andra ord..Har även träning med pållen på söndag.. Dock har jag vart väldigt orkeslös och ridit barback i två dar.. hmm, kommer gå bra det dära:P hehe


så nu.. tick tack.. snart snart en ledig helg!!

O glöm inte alla hjärtans dag!! Nära, kära *någon*  eller helt enkelt bara någon som behöver en extra puff!! det gör så mycket!



Ovido - Quiz & Flashcards