Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Elin - 7 februari 2009 18:25

Idag har jag var helt ledig!! Så skönt!! Tyvärr den enda dagen under två veckor då jag jobbar på Rasta imorn.. Sen drar den tokiga praktiken igång igen..


Idag har jag o papps vart hos farmor.. slutade med att jag hjälpte henne göra bullar då axeln inte riktigt vill längre.. självklart smakade de inte riktigt som farmors bullar men nästan!!

Nu ska jag bara vara helt osocial och skriva lite cv o glo på teve.. ladda batterierna typ.. eller nåt, hehe Och ska inte glömmas längta riktigt till torsdag då en viss Fredrik kommer hem från ett kallt Boden.. Isvak och sprängningar o allt vad det innebär..


puss o trevlig helg!!

Av Elin - 7 februari 2009 09:08

En olycka kommer sällan ensam.. tyvärr tror jag att det stämmer väldigt bra ibland!! Som sagt så är jag utan bil.. den startar inte..

Grejen är den att jag bytt startmotor för 6månader sen.. och vad tror ni problemet är nu?? jo, självklart startmotorn...

Igår när jag kom hem hade pappa hade kört lite traktor.. det han dock inte hade uppmärksammat var att min bil stod i närheten.. suck.. ja det stämmer, han backa på den... Och eftersom jag ändå beklagar mej så kan jag säga att nån viss person försökte vara hjälpsam och byta torkar blad åt mej.. detta resulterade självklart att han tappade den där grejen som bladet sitter i.. kaboom, rätt i glaset.. som senare spred sig till tre långa spruckna "revor".. jaja, det går bra nu.. just det, ska inte glömmas att traktorn stannade också.. så nu stå det i sällskap med min bil på gårdsplan.. han kanske kände sej ensam!!


Nä, dags attköpa ny bil kanske+? Synd att snyggaste bilen inte kan köra hästtransport...

Ovido - Quiz & Flashcards