Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Elin - 14 maj 2009 21:14

Av Elin - 14 maj 2009 19:43

Som jag tidigare skrivit så har jag vart fölvakt i ca 3veckor nu.. Det har med andra ord dragit ut på tiden rejält!! men finally, var det dax!!

Jag har de senaste dagarna vart uppe o tittat på tv varje timma på natten!! Inatt var det såklart dax igen!! kl 23.30 tittade jag på kameran, trött som ett as ställde jag om kl till en timma framåt (trodde jag) Istället för att trycka in alarm på 00.30 så lyckades jag skriva in 13.30 med andra ord vaknade jag inget mer denna natt.. förrän kl 5... O vad ser jag på tv, jo två varelser, en stor o en liten:P 

Så snopet gick jag ut för att konstatera att en liten hingstunge var född!! pigg som busen o sparkade redan åt morsan:P hehe

Såå glad att det gick bra och att det var en liten kille som kom till världen!! nästa tävlingspålle:P KUL!!

Återkommer med bilder senare ikväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards