Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Elin - 8 maj 2009 12:40

ja, på sista tiden har jag känt mer o mer att jag bara tappar saker..

Jag glömmer bort att ringa, jag glömmer bort saker jag sagt, än så länge har jag inte gjort några allvarligare saker men ändå??

Är det ett tecken på senilitet eller åldern?? ska det vara så här??

Jag hoppas verkligen det vänder för det är INTE roligt!!


Eller som andra skulle säga? Alla tecken på svininfluensa.?

Nu när jag blev störtförkyld (eller vad det är) så är det kanske bara att åka till sjukan och bli isolerad i ett par månader sådär..? jag hoppas inte det..


Hur ska det då gå med mitt pussberoende?  :P

Av Elin - 8 maj 2009 09:50

Suck. Ja, bara för att jag skulle iväg till ett jobb så vaknade jag med extremt ont i halsen.. sådär så man knappt kan svälja.. 

Inte bra, o jag som ska tävla imorn.. det är typ livsnödvändigt! (eller nått)


Suck, nu blir det iqa för att kurera med halstabletter och godis!!


buuuu

Ovido - Quiz & Flashcards