Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Elin - 11 maj 2009 18:16

Ja, jag kan ju faktiskt inte smälta helgens bravader med lille pållen!

Vi var såå duktiga!! Var även på träning igår för Stefan Spak, inte ridit för honom sen i somras så var verkligen på sin plats!! Var lite orolig att Texas skulle vara lite stel efter tävlingen men icke!! han var  nästan ännu bättre!!

Fick jätte bra feedback och en superträning som verkligen gav en tankar om sin ridning och fortsatt träning!! Härligt!!

Sen var det även någon som utmärkte sej i gruppen så utvecklats MEST!! gissa vem, hehe, VI!! Nice


 För att fortsätta bredda mitt ego som är så stolt så har vi blivit ombedda att skriva en liten story till klubbtidningen samt att gissa vem som var med i resultaten i Nwt idag!! (jag vet att jag är äckligt stolt) hehe, men sån är jag!


Nu blir det lite film, lite snack, lite pussande och mycket fölvakande! Hästskrället har hållt mej vaken i X antal nätter nu.. Vaxproppar o allt men vart är bebben?? Inte här i alla fall! suck... KOm UT!!!


Chaooo

Ovido - Quiz & Flashcards