Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Elin - 9 maj 2009 18:05

Nej faktiskt inte.. Tävlingen som jag idag genomlidit mellan snor, hosta, inte kunna andas, feber samt tarmvred har satt sina spår! MEN


Texas o jag gjorde vårt bästa bästa ever runda på 1,10m!! Kommer in med en nästan obegriplig smärta i magen.. Tar mej samman och rider en felfri runda som är såå bra så jag kan inte ens beskriva!! hehe (en aning ego)!


 Jag hade liksom tänkt att det var lugnt att riva lite bara vi fick en ok runda med en häst som bjuder!! O vad gör vi, jo Texas bjuder, pigg, inga knashopp och helt sanslöst kontrollerad ritt!!! me like!!


Blev även omhoppning på 1,15m (som vi aldrig hoppat förr), ok vi var trötta MEN vi gör ännu en felfri runda!! I like! (läs flyger på moln).


Ska ladda upp bilder när jag ät liiiite friskare-. Herre, jag kan typ varken svälja eller andas... o febern blossar!!


Chaooo, se upp världseliten, here we come!


Ovido - Quiz & Flashcards