Alla inlägg den 14 november 2008

Av Elin - 14 november 2008 20:18

Idag hade vi redovisning om frivillga organisationer. Vi hade intevjuat Karlstads hörselförening samt mitt före detta intresse Värmlands Kaninhoppare!!

Tyckte  det var en bra ide eftersom det verkligen var kontraster samt att vi skulle kunna jämföra med varandra!!

Grejen var den att vi började redan 9 imorse att lyssna på redovisningar.. en kort rast innan lunch.. Sedan startade vi redan efter halvtimme efter lunch.. Visade sej att vi inte skulle ha någon mer rast.. så när det väl var vår tur (näst sist) så var alla jättetrötta, dels av den dåliga luften men även för att sitta o lyssna i två timmar koncentrerat utan rast!! Jisses!! mitt huvud höll på att sprängas, sån jävla huvudvärk!!

I alla fall, det som h'nder när vi delar ut information om bägge föreningar är att folk börjar gapflabba när de börjar läsa om kaninerna.. Ok, alla var övertrötta men när vi väl börjar läsa så är det inte speciellt respektingivande att sitta o gapflabba under vår redovisning.. Ok, lite överseende, men hallåå, inte hur länge som helst, inte under hela vår redovisning!! Är det verkligen en grupp vuxna människor som sitter där?? är jag verkligen näst yngst,,?? ska läraren tillåta det här? ocg varför skrattar hon också?? är det å det ska vara..


Suck,kan säga att jag inte var på mitt bästa humör när jag åkte hem..

Men fine, jag ger dem en ny chans!! Vad göra??

Nu ska jag bara njuta av helgen med älsklingen!! Glömma skola en stund!! kan däremot gratulera mej själv att lyckats gått Vg ännu en gång!! *stolt*


Puss  o´hejj

Ovido - Quiz & Flashcards