Alla inlägg den 8 november 2008

Av Elin - 8 november 2008 15:51

Ja resfeber kan man lugnt påstå!!

Min mor har nyss satt sig på glyget till Gran canaria, inte alls avundsjuk.. nädå!!

Kära Becca lever livet på New Zeeland, avundsjuk?? hur kan du tro nått sånt??

Måste ju vara JÄTTE jobbigt o resa runt och göra nya äventyr hela tiden.. buu vad tråkigt!! eller som att ligga på stranden o 30graders värme och bara glassa i två veckor!! skulle aldrig falla mej in!! HA, blir ju total galen på allt folk som får resa!! Jag hoppas verkligen att den inplanerade resan i december blir av.. annars blir jag nog tokig.. kan tänka mej att redan börja packa idag!! Bara jag får åka en sväng! Helt sanslöst hur man kan känna att man bara måste ut o resa igen!! Efter GC har den känslan suttit i hela tiden!! Så här sitter jag o bara Hoppas och verkligen gör allt för att komma iväg en sväng!!

Jag säger inte att jag mår dåligt här hemma eller nått.. det hör inte ihop likosm, men jag MÅSTE ut o resa igen, så är det bara!! så fort jag är klar med utbildning och sparat iohop lite pengar så kan jag GARANTERA att jag ska göra min jorden runt resa!!! så är det bara, inget annat kommer på fråga!! Såna här grejer SKA man göra om man kan!!

Så håller ut lite till, kanske börjar leta efter passande kläder redan idag för att verkligen längta!! Just nu står min resväska till förfogande som sadelhängare!! haha, men det kommer den inte göra länge till....


puss o hejj

Ovido - Quiz & Flashcards