Alla inlägg den 9 november 2008

Av Elin - 9 november 2008 11:55

Ja nu har vi äntligen bestämt oss för att sälja lilla underverket!

Jag vill lägga all tid på nästa föl som faktiskt är mitt.

Efter mycket om o men så blev det efter hingsten Cuper som står på hästak. http://www.hastak.se/cuper.htm

jag ser mycket fram emot detta!! Är tänkt att när Texas blir till åren o jag vill fortsätta tävla så har jag en ny pålle att börja med!! Dessutom med väldigt fin stam så jag hoppas allt går vägen!!!

Fölet vi har nu är efter en dressyrhingst, jättefin o trevlig.. men man ska ha tid också.. Jag har inte den tiden till två unghästar så då blir det att vi måste sälja.. tråkigt men det bästa!

Hoppas nu bara att det går att sälja, verkar vara lite trögt.. sen är det helt fel tid att sälja på så vi får väl se..


Någon som vill köpa bebbe??

Ovido - Quiz & Flashcards