Alla inlägg den 11 november 2008

Av Elin - 11 november 2008 15:47

Efter Niklas träningen med Texas ponken har vi legat lite på lågvarv.. Har varit lite besvärligt och jobbigt att ta sig ut.. Min stackars handled gör sig ständigt påmind och vill inte alls läka.. självklart är det mitt eget fel eftersom minsta ryck från tokfölisen sabbar hela läkningsprocessen.. Fast jag har den lindad o typ är vänsterhänt snart så räcker det med minsta vridning i fel riktning.. Känns som hela benet vrider sig o skaver!! AJ!!


Men i alla fall, idag skramla jag ihop pengar o gick upp till ridhuset. Var även såpass seriös så jag tog min nya dressyrsadel (som jag inte kommer överens med). Sagt o gjort, efter att ha fightat ett antal minuter med texas angående en dörr som stod på glänt så lossnade det helt!!

Han gick superbra. lösgjord och tom. jag kunde sitta ner i den hemska sadeln jag köpt, haha!!

Så nu känns det som vi är tillbaka!! ska även vara med på nästa veckas dressyrträning! så nu ska vi ligga i hårdtrimning inför detta besök!! hehe

Ovido - Quiz & Flashcards