Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Badväder samt hundvakt!!

Av Elin - 28 juli 2008 18:41

Ja, då sitter man här.. I Hannas lya med två små vovsingar! En gul stor en vid namn Iro o en liten brun råtta: Dixie! Tack o,lov verkar de ganska loja utav värmen för än så länge har de inte gjort något större väsen av sej!!

* peppar, peppar*

Eftersom Hanna ska roa sej med att kolla på massa friidrott så får väl jag roa mej med att skriva blogg, ringa till släkten o bjuda på födelsekalas samt kika lite i nya höstmodet som La redoute har bestämt! Hittade en del nice kläder faktiskt, me like! verkar som höstmodet blir en sådär mysig, burrig tid då man får ha varma, stora, bylsiga kläder! Skönt!

Idag har man annars varit ledig för en gångs skull, tillbringade mesta av tiden på stranden med Linda! Varmt o skönt:P Hoppas man blev lite brun, har inte blivit så mycket av den varan i sommar!

Ja, o snart närmar sig den stora dagen också! Känns lite halvgamalt nästan, 23bast liksom! När man var 18 tyckte man de som var 23 var så mogna o verkade vuxna!! men hallå, tror sanningen är en annan! Hur många växer upp någonsin egentligen? Tror många bara flyter på och inte riktigt lär sej ta ansvar för sina handlingar! Men bara min åsikt!

Ska i alla fall försöka bli lite klokare med åren:P hehe

Måste också dra igång med bak inför släkten kommer, ska bjuda på kladdkaka enligt hemligt recept:P Smarrigt!!

Nej, nu får jag kanske kika lite på de små monstren....!

 
 
Ingen bild

rebecca

31 juli 2008 14:16

hej babe! roligt att läsa alla dina inlägg! Vi ses imorgon och den 2:e - och vad är det då för dag? är det en vanlig dag?? NEJ för det e Elins födelsedag!tihi! puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards