Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Elin - 22 juli 2008 22:35

JA, det kan man väl säga, nya tider nytt liv typ, eller nått..


VAr i Norrköping hela helgen.. Var väl ingen hit men återkommer med mer info en anna dag...

Däremot gjorde jag mitt drastiska beslut att säga upp mej från jobbet igår.. Trodde jag skulle få någon respons från chefen med den enda kommentaren jag fick var: Jaha, då ska jag ringa Terese och fråga om hon kan ta dina pass. HAlllå, sa nyss upp mej.,har liksom varit här i 1 jävla år!!! O vad får jag för kommentar!! Liksom inget värde alls, helt sanslöst, känslokallt!!

Men jag borde väl inte vara förvånad, vet om att hon inte bryr sig om sina anställda för fem öre!!


Så nu ska jag förmodligen börja plugga till behandlingsassistens KY-utbildning!! Hoppas o tror att jag kommer in!! Står på reserv just nu men inte många före mej.. kvar på jobbet blir jag inte i alla fall!!


HAr även vart på träning för Niklas jonsson idag! Inte tränat för honom på länge men gick riktigt bra faktiskt!! Så känns bra framför tävlingen på torsdag!! Däremot var det så jäkla varmt i ridhuset, höll på att krevera!! drack typ 3liter vatten sen..


Imorn så ska jag o mammsen ha en riktig tjejdag o åka till Örebro o shoppa! tyvärr är jag typ pank som vanligt men nått kanske jag kan skrapa fram!! Fick även min nya dressyrsadel idag så ska försöka hitta några billiga stigläder samt stigbyglar till dem..:P


Nej nu var det att dags o lägga sej, natti natti!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards