Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Elin - 27 juli 2008 17:32

En kompis kommentera att 13 per läst min blogg samma dag, 88 sen jag startade den. Alltså typ på två veckor. Mystiskt! Enda som har kommenterat något i mina ganska ointressanta inlägg är ju Becca! Så frågan kvarstår, vilka lusläser min blogg!! hehe nyfiken:P

Över till verkligheten, nyss kommit hem från en galen dag på jobbet.. folk från kl 9 non stop till 16.00 när jag o Gunnel tillät oss att gå hem! Under denna tid har vi typ sålt slut på drickor tre gånger, glass i stora lass samt typ hur mycket bensin o diesel som helst, eller vill säga till 15.30 då dieselpumpen la av.. Lagomt poppis när campingfolket ville tanka!! höhö

Är galet varmt ute, kvavt, stillstående så man bara vill hålla sej inne.. Däremot ska jag väl åka o bada imorn verkar det som så kanske blir lite avsvalkande! fattar inte det där med svensk sommar, antingen öser det ner regn eller så blir det tropisk värme utanm så mycket som en vindpust!! hallå, vad är en normal sommar?? inte det här i alla fall. *suck*! En sak på Kanarieöarna för då blåste det ändå.. men här.. jisses!

mycket tacksam för ac på jobbet!! Var tvungen o konka ut cykeln idag med, våga inte starta lille bilen pga av batteriet har lagt av.. så måste försöka rota upp ett bättre begagnat!

Nu har även mammsen fått ordning på bildern från tävlingen.. lägger upp två av dem, ibland är det inte så lätt att ta bilder:p I alla fall inte på en häst som hoppar fort o med en kamera som tar typ em minut på sej att ta ett kort:P hehe  Första hästgroomen på plats i alla fall!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards