Direktlänk till inlägg 14 juli 2008

Ny blogg samt funderingar över livet.

Av Elin - 14 juli 2008 17:06

Hej!

jag då har jag äntligen fått tummen ur o börjat skriva blogg! Skaffa en för länge sen men den tappa jag bort lösenordet till, bra!!


Har nyss kommit hem från mitt hemska jobb, börjar bli mer o mer påtagligt att jag behöver göra nått annat. Industrisemestern är hemsk!! Bara vräker in folk hela tiden, jobbiga ungar och desto mer krångliga föräldrar! Herregud människa, bestämm er idag, kön växer!! Blir ju inte på bättre humör när en full väsebo skäller ut mej o kunden jag har "vi ska inte stå här o dra nån jävla livshistoria". Tack, fine, det var den dagen förstörd, jävla fyllo!!


Sen var det där med meningen med livet..Många runt omkring nu som har förolyckats på ett eler annat vis. Senast i helgen har alltså en av "Väsepojkarna" varit på fest och sen kommit på att han ska skjuta sej. Jag menar hallå, vakna upp världen, vad händer!! Fattar inget, kände honom inte personligen men va fasen, han var ju jämt glad!! Han var inne på Rasta innan kalaset, tyckte jag skulle komma dit sen.. Glad o skämtsam som vanligt!!

O nästa dag är han alltså borta, skjuten med egen vilja.. Helt obeskrivligt.


Avslutar denna dag med en tyst minut, minne av många vänner som förlorat sina liv.



 
 
Ingen bild

rebecca

14 juli 2008 17:30

kul att du börjat blogga! så man har lite koll på vad du gör på dagarna! :-) holmenhollen ä förövrigt det enda norge e känt för - en skithoppbacke! :-) puss saknra dig

 
Jorunn

Jorunn

15 juli 2008 13:33

har du skaffat blogg, kul! =) själv är jag fast i bloggträsket sedan länge ;) kram kram

http://fliru.blogspot.com

 
Hanna Iro o Dixie

Hanna Iro o Dixie

15 juli 2008 17:54

Hej hallå Elin!

http://iroodixie.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards