Alla inlägg den 29 november 2009

Av Elin - 29 november 2009 08:44

Jaha, då var det äntligen Söndag!! Veckan har efter lite för mycket kaos artat sig bra!


Sista dagarna i veckan har jag ägnat åt att dels göra hemtenta (som kändes helt okej), dels att städa mitt hem som helt enkelt inte vart det de senaste tre månaderna (JAG har faktiskt inte varit hemma mer än två helger under denna tid, nästan i alla fall).


Även haft lite loppis och sålt av massa skrot, tyvärr var det inget drag efter diverse a mina häst o kanin grejer?? Jag trodde det skulle bli en hit men så fel... jaja, de köpte andra grejer i alla fall.


Igår så fick söt ett ryck och bjöd på pizza inne i stan (nachos) sen blev det även hyrfiln, siccilian girl eller nått sånt, riktigt bra!


Nu ska jag bara vara, ladda batterier, ta en sväng med pållen för att sedan käka med lite folk inne i stan, nice!


Tjooo

Ovido - Quiz & Flashcards